San Francisco 3e dag

19 juli 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Zaterdag was onze 3e dag in San Francisco  Na ontbeten te hebben in een lokaal restaurant gingen we op weg naar de halte voor de bustour. De 1e stop gingen we er alweer uit, want we wilden de Haugh area bezoeken. Deze hippies en homo vriendelijke wijk wilden we uitgebreid bekijken. Prachtige winkels met kleding uit de vroegere jaren waren hier te zien. Na zo'n  2 uur gingen we verder met de bus naar downtown San Francisco , maar noodgedwongen moesten we weer over de Golden Gate bridge ( 5 en 6e keer ). In het centrum hebben we een tussenstop gemaakt om even later weer op de bus te stappen , waarna we via financial district naar de fishermans wharf gingen, hier was tevens het eindpunt van de bustoer. We namen daarna een taxi naar Chinatown om te gaan eten bij restaurant Chinatown 1919 ! Het restaurant  was vol met Chinezen en toeristen. We besloten te gaan Chinees fonduen met vis en vlees. De hele tafel stond vol en we genoten er alle 4 van. Na het eten zijn we terug gegaan naar het hotel, want morgen gaan we weer terug naar fishermans wharf, want we hebben een boottrip geboekt naar Alcatrazx.