Hollywood

24 juli 2014 - Venice Beach, Los Angeles, California, Verenigde Staten

Donderdag waren we iets later dan normaal opgestaan, had natuurlijk te maken met de vreemde avond ervoor. Nadat we op de fiets brood hadden gehaald, gingen we daarna op pad naar Hollywood . Als 1e gingen we via de snelweg naar de Mullholland drive door de bergen, waar veel sterren wonen. Onderweg op de snelweg stond er een auto in de brand waardoor we wederom in de file stonden. De weg van Mullholland was indrukwekkend en je had er prachtige uitzichten over Hollywood en Los Angeles. Na de afdaling kwamen we op de Hollywood boulevard terecht, waar we natuurlijk de auto parkeerden en uitgebreid de tijd namen om even rond te kijken. ( Walk of Fame ) Daarna zijn we rondgereden richting Beverly Hills en verder via Santa Monica richting ons huis. Na even te hebben genoten van onze buiten jacuzzi, zijn we lopend naar het strand gegaan en hebben gegeten bij Italiaans restaurant Piccolo. Het was een opnieuw een bijzondere dag met vele onvergetelijke indrukken. Morgen onze laatste volledige dag, waarschijnlijk  zal het bijkomen worden op het strand.