Laatste dag Venice beach !

25 juli 2014 - Venice Beach, Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vrijdag was onze laatste volledige dag van de vakantie. Toen we in de ochtend brood wilden halen kwamen we tot de ontdekking, dat de fiets van Klaas was gestolen, gelukkig de anderen niet, dus kon er wel vers brood worden gehaald. Na het ontbijt de koffers zoveel mogelijk ingepakt zodat we daarna heerlijk konden genieten van het mooie weer aan het strand. Naast ons op het strand had een vrouw haar pols gebroken met boardsurfen. Binnen een minuut kwamen van alle kanten hulpverleners toegesneld. Vanuit het strand zijn we de boulevard van Venice afgelopen en in een van de talrijke restaurants heerlijk gegeten, uitkijkend op het circus van straatmuzikanten,verkopers en anderen artiesten. Venice beach is echt een kleurrijk schouwspel waar iedereen op zijn manier geld probeert te verdienen, waarna men in de loop van de dag een drankje of een jointje nuttigt om toch nog happy te zijn. In het huis aangekomen nog wat laatste spullen ingepakt, zodat we morgen niet veel meer hoeven te doen. Op naar Amsterdam.

1. Willem Rauwerdink:
    26 juli 2014
    Beste buurtjes,
    Welkom thuis in ons mooie park Haagse Weg.
    Je zal ook weer gaan genieten van ons mooie Amsterdam, wat je nu met andere ogen zult gaan bekijken.
    Veel plezier en welkom thuis straks.
    Hawi
  2. Hester:
    26 juli 2014
    Hele goede reis! Ik kan niet wachten om al deze verhalen nog een keer in het echt te horen!! :)