Terug naar huis

26 juli 2014 - Amsterdam, Nederland

Zaterdag waren we vroeg opgestaan en hadden onze laatste koffer dichtgemaakt. Gezien de ervaringen van het verkeer op de snelweg , gingen we deze binnendoor naar LAX airport. We waren binnen 10 minuten bij het car return center, waarna we met de shuttle bus voor de KLM terminal werden afzezet. Het inchecken verliep voorspoedig, zodat we nog genoeg tijd over hadden om te ontbijten. Het vliegtuig vertrok op tijd en precies 09.30 uur later landen we op Schiphol .Ook de koffers lieten niet lang op zich wachten, zodat we vrij snel op weg naar de auto gingen..Vanuit de auto konden wij de enorme bloemenzee zien voor terminal 3, wat een enorme indruk op ons maakten. Thuis aangekomen kwam langzaam het besef van de ongelofelijke en fantastische vakantie die we hadden gemaakt. Het maken van de reislogger was mede door het tijdsverschil en het gebrek aan WiFi niet altijd  gemakkelijk ,maar we zijn achteraf blij,dat we het wel hebben volgehouden. Wij danken onze volgers ook voor de vele leuke en lieve reacties en hopen dat jullie het net zo als ons leuk vonden om het te volgen.

Judith,Klaas,Daphne en Alex

Ps. we gaan snel een boek bestellen hiervan

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Willem Rauwerdink:
    27 juli 2014
    Gezien dat de luiken al weer open zijn, dus alles is goed verlopen.
    Welkom thuis en geniet van het nagenieten
    Hawi
  2. Martina:
    Welkom thuis! X
  3. Peter ten cate:
    27 juli 2014
    genoten van jullie reis verslag,fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie vakantie ,zal wel weer even wennen zijn om weer in het dagelijkse gareel te moeten lopen,hoop jullie ook weer eens te zien het zij in holland of op tenerife gr. aan de familie,, Wil en de kinderen liefs peter
  4. Fred en herma:
    28 juli 2014
    Wat een ervaring samen.Genoten van alle verhalen en foto's.
    Welkom thuis en succes weer met de dagelijkse bezigheden.
    Nog eerst nagenieten met elkaar.
    Dikke zoenen vanuit Elburg.
  5. Cristina:
    7 augustus 2014
    Zelf weer voor het eerst achter de computer / in de mail en eerst maar eens alle door afwezige wifi in Schotland misgelopen verhalen van jullie gelezen. Wat hebben jullie het heerlijk gehad. Gauw eens bijpraten? Groetjes!