Voetbalwedstrijd Louis van Gaal

23 juli 2014 - Venice Beach, Los Angeles, California, Verenigde Staten

Woensdag opnieuw uitgeslapen en thuis ontbeten, na eerst op de fiets boodschappen  te hebben gedaan in de grote food store op de hoek. We zijn daarna met de auto naar Beverly Hills gereden. We hadden rondgekeken op de Rodeo drive en gingen via de Santa Monica boulevard terug richting zee, waar we de middag aan doorbrachten. Om half 6 gingen we op pad naar de Rose Bowl. We hadden in Nederland kaartjes besteld voor de 1e wedstrijd van coach Louis van Gaal als trainer van Manchester United. Ze speelden die avond tegen de LA Galaxy. De Tom Tom gaf een reistijd aan van 30 minuten maar we kwamen bedrogen uit. Zodra we de snelweg opkwamen stonden we vast, muurvast!!!! De wedstrijd begon om 19.30 uur, ,maar dat gingen we niet halen. Half 9 stonden we voor het stadion, maar werden we verder gestuurd naar de parkeerterreinen. Ook hier stonden weer 30 minuten vast . We hebben toen de auto omgedraaid en zijn zo het terrein voor de hoofdingang opgereden en mochten toen de auto daar parkeren. Vanwege alle mensen die te laat waren was de wedstrijd om 20.00 uur begonnen. We moesten eerst de kaarten nog afhalen en zaten om 21.10 uur op onze stoelen. Gelukkig scoorden Manchester nog 4 keer, dus hadden we nog iets gezien in de 35 minuten ( eindstand 0-7 ). Het stadion was echt prachtig en was bijna uitverkocht 84.500 toeschouwers. De terugreis liep normaal, maar we gingen eerst nog even langs de Mac, want we hadden ook nog niet gegeten. Wat een bizarre ervaring.