Nederland-Argentinië

9 juli 2014 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vandaag (woensdag ) stond in het teken van de halve finale. We waren wederom vroeg opgestaan omdat we na het ontbijt 2 uur gingen tennissen .Na een enerverende tenniswedstrijd maakten we ons klaar voor de wedstrijd. We keken op het grote scherm in de lounge( formaat van 9 enorme flatscreens ) In het begin zaten er alleen wat oudere Mexicanen naast ons, die allemaal voor oranje waren. tegen de tijd dat de wedstrijd begon,stroomde de lounge vol. De wedstrijd begon om 13.00 uur plaatselijke tijd. Het werd natuurlijk niet het resultaat waarop we gehoopt hadden, maar wel een bijzondere ervaring,vooral toen de Argentijnen de strafschoppen wonnen bleken opeens onze Mexicanen toch stiekem voor de tegenpartij en stonden ze luidruchtig te juichen. Na afloop zochten we verkoeling in het zwembad en dronken ons verdriet weg met een paar pitcher's met mojito.S'avonds gingen we eten in restaurant Mistral wat hoog stond aangeschreven, maar eigenlijk een beetje tegenviel. Morgen de 1e lange autorit van San Diego naar Phoenix.

1. Willem Rauwerdink:
    11 juli 2014
    2 teleurstellingen op 1 dag:: Nederland niet in de finale en het restaurant viel wat tegen. Komop, nu Amerika gaan beleven en genieten van alle byzonderheden van dit speciale land dat ingesteld is op toerisme.
    Hawi