San Diego - Phoenix

10 juli 2014 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

Donderdag stond de 1e lange autorit op het programma .We gingen van San Diego ,via Yuma naar Phoenix .We gingen eerst door de bergen ,met prachtige uitzichten,vlak langs de Mexicaanse grens op nog geen 50 meter afstand.midden op de highway was er een controle door de border police.na allerlei vragen te hebben geantwoord ,waar we vandaan kwamen,wat we gingen doen,etc, wenste hij ons een safe trip en konden we onze weg vervolgen.Vlakbij Phoenix werd het steeds drukker op de weg ,maar onze Tom Tom bracht ons snel op de plaats van bestemming( grand resort Phoenix ) .dir resort was nog mooier dan de vorige met als trekpleister een groot waterpretpark .De temperatuur was inmiddels gestegen tot 114 Fahrenheit ( 114-30:2 =42 graden ) .We zochten dus snel verkoeling in het zwembad.S'avonds gingen we uit eten op het resort ,waar we met shuttlebus werden heengebracht.Toen we binnenkwamen wisten we niet wat we mee maakten.Er stond een stier voor achter de 1e ingang en via een glijbaan kwamen we op een dansvloer terecht,waar opa's en oma's stonden te line dansen.Daarna werden we naar onze tafel gebracht en kon het feest beginnen.Cowboys liepen af en aan en het eten bestond natuurlijk uit vlees,veel vlees.Het werd een groot feest.Na afloop werden we weer opgehaald met het busje,waarna we op het balkon nog even  moesten napraatten  over deze bijzondere,maar typische Amerikaanse manier van uit eten gaan met je gezin.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl