San Diego downtown

8 juli 2014 - San Diego, California, Verenigde Staten

Na opnieuw vroeg wakker te zijn geworden gingen we op weg naar het centrum van San Diego . De auto hadden we geparkeerd precies in het befaamde uitgaansgebied genaamd het Gaslighter district. We gingen daar ontbijten bij het zeer populaire café 21. We zaten tussen mensen die de hele nacht hadden doorgehaald,die hun kater wegspoelden met gigantische Bloody-Mary's.(zie foto).Na het ontbijt zijn we naar de haven gegaan,waar een rondleiding maakten op het 1e vliegdekschip van de USA.Dit schip is gemaakt in 1945 en duurde 18 maanden voordat het klaar was.Het schip werd in diverse oorlogen gebruikt en was vooral belangrijk tijdens de Vietnam-oorlog.De rondleiding was buitengewoon indrukwekkend,mede vooral door de uitleg van de gepensioneerde mariniers.We mochten overal in ,met als hoogtepunt het vliegdek, waarvandaan de straaljagers en helikopters vertrokken. Na deze fantastische ervaring gingen we op weg naar Mexico, waar we op nog geen kilometer voor de grens onze eerste echte grote shoppingmall bezochten. Met diverse aankopen kwamen we om 16.00 uur weer aan in het resort,en zochten verkoeling op in het zwembad. Avonds in het hotel gegeten.

We gaan nu tennisen en dan ons opmaken voor de voetbalmatch !! Ben benieuwd of er nog meer Nederlanders hier zitten, we zijn nog geen een tegen gekomen .

Fijne voetbal wedstrijd !!!!

1. Joann:
    9 juli 2014
    Dear all,
    wat ziet het er heerlijk zonnig uit bij jullie - hier regen, storm ...en voetbal! Wij zitten er ook klaar voor hoor. We'll keep our fingers crossed. Veel plezier en dan mooie verhalen.
    liefs van Hans en Joanne
  2. Jw:
    9 juli 2014
    Klaasie!!!!
  3. Willem Rauwerdink:
    10 juli 2014
    Genoten van de wedstrijd? Hè, hè eindelijk rust,gelukkig zonder tv-dwang en kun je gaan genieten van de Àmerikaanse cultuur met al zijn byzonderheden. Geniet er van.
    Hawi.