Op naar San Fransico

17 juli 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Donderdag stond de langste reis op het programma met als eindbestemming San Francisco. We vertrokken om 08.45 uur vanuit Las Vegas en kwamen 19.00 uur aan bij ons hotel Holiday Inn , midden in het centrum . Tijdens onze 1e stop, lazen we op tv ,dat er een vliegtuig van neergestort boven Oekraïne , die was opgestegen vanuit Amsterdam , omdat we geen WiFi verbinding hadden, konden we geen verdere berichten hierover lezen. De reis ging eerst richting Bakersfield, waarnaar we via de valley richting San Francisco reden. Dit is een prachtige streek met vele boomgaarden waar van alles wordt verbouwd. (druiven,sinaasappelen ,mandarijnen ,abrikozen,paprika, knoflook en diversen bloembollen. ) Maar wat volgens ons op 1 staat zijn de tomaten. We hebben zeker 100 vrachtwagens ingehaald met aanhangers vol met tomaten, er kwam geen eind aan. Bij het naderen van San Francisco gingen we via een zeer drukke tolbrug het centrum in en kwamen we eindelijk bij het hotel terecht. Na ingecheckt te hebben werden via de tv en WiFi al snel op de hoogte gebracht van de vreselijke ramp die had plaatsgevonden boven Oekraïne. S'avonds nog wat gegeten in het hotel en daarna gingen we slapen,wat het was toch wel een vermoeiende  dag, met ook een temperatuur verschil van  meer dan 25 graden!