Van San Fransico naar Venice

21 juli 2014 - Venice Beach, Los Angeles, California, Verenigde Staten

Maandag stond er weer een lange reis op de agenda. We gingen van San Francisco naar Venice beach, aan de kust bij Los Angeles. We vertrokken vroeg en hadden als 1e stop Gilroy. In Gilroy waren diversen outlet stores, waar we nog even gingen rondkijken. Rondkijken werd natuurlijk nog even wat kopen. ( toch wel goedkoop hier en vooral de outlet stores, hoe krijgen we dit mee naar NL !!) Na een heerlijk ontbijt bij Danny's, gingen  we via de prachtige kust highway  101 richting Venice, maar zo'n 75 Miles voordat we op de plaats van bestemming aankwamen, belanden we in diverse weg opstoppingen. We kwamen dus pas rond 20.00 aan bij ons huisje. Gelukkig was er een hele grote supermarkt vlakbij. Nadat we de sleutel uit ons cijferkluisje hadden gehaald en de deur open deden, waren we alle 4 erg verrast, wow wat een mooi huisje, vlak bij zee met werkelijk alles op en aan,. We hebben zelfs de beschikking over ieder een eigen fiets. Nadat we de koffers hadden uitgepakt, hebben voor het eerst zelf gekookt en zijn daarna op tijd naar bed gegaan, morgen lekker een rustdag op het strand.