Phoenix-Williams

12 juli 2014 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

Zaterdag gingen we laat weg van het resort(11.00) omdat de afstand naar Williams niet zo ver was.Opnieuw gingen we via de bergen ,onderweg toen we koffie dronken konden we via de WiFi de tussenstand van Nederland - Brazilië volgen.vervolgens kwamen via Flagstaff op de eindbestemming.Na ingecheckt te hebben ,gingen we naar treinstation om onze gereserveerde treinkaartjes op te halen,voor de reis naar de Grand Canyon.We zitten nu te borrelen in the world fameus cocktailbar Sultana, waarna we gaan eten in the singing pig, die we gisteren al gereserveerd hebben en waar we al moesten opgeven,wat we gingen eten,want er is maar 1 regel ,op = op.

1. Willem Rauwerdink:
    13 juli 2014
    Beste buurtjes
    Ik word nu echt jalours nu ik hoor
    dat jullie naar de Grand- Canyon gaan. Wat zullen jullie daar van genieten. Wij zijn er toen met een 3-persoons vliegtuigje overheen gevlogen en vervolgens boven afgezet, waar een fikse wandeling wachtte. Een belevenis die je lang zal blijven.