Grand Canyon

13 juli 2014 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

Zondag 13 Juli
We waren gisteren op weg van de cocktailbar naar The singing pig, dat in een zijstraat naast de bar zat. Toe we binnenkwamen begon de eigenaresse meteen haar stem te verheffen; The Lamberg family. Ze zei dat we op tijd hadden gebeld, we hadden de laatste spare rib en er waren nog maar 7 kippen over. We moesten onze alcoholvrije drankjes meenemen en drank konden we bestellen aan de bar. We moesten een deur door en kwamen terecht in .....de cocktailbar, waar we net via de voordeur waren weggegaan. Na het eten gingen we nog natafelen op de veranda bij het motel en genoten van Williams bij nacht.
( druk treinverkeer, heerlijke bedden !!!)
We waren dus vroeg opgestaan , want om 9.00 uur begon de wild west show. Nadat er diverse cowboy's waren doodgeschoten gingen we aan boord. We hadden 1e klas geboekt dus konden uitgebreid gebruik maken van het buffet. De reis gingen door het berglandschap en onderweg zagen we veel dieren. Toen we aankwamen bij de Grand Canyon gingen we met de shuttlebus langs diverse stops,waar we telkens weer genoten van het uitzicht. Toen we na 2 uur terug kwamen in the village gingen we lunchen bij een hotel met eveneens weer een schitterend uitzicht over de Canyon. Vanuit de lounge hoorden we mensen juichen en vernamen we dat Duitsland wereldkampioen was geworden. Op de terugreis was er drank en diverse kaasjes aan boord en werden we plotseling verrast door een overval van 3 cowboy's, gelukkig werden ze gearresteerd, zodat dit avontuur goed afliep. Toen we terugkwamen in Williams zijn we toch nog even naar een plaatselijk café gegaan om te drinken op de goede afloop. Morgen gaan we verder op reis en wel naar Las Vegas .