Manhattan beach

6 juli 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

We zaten erg vroeg aan het ontbijt ( 6.30 uur ),en maakten ons op voor de 1e lange vakantiedag in Los Angeles. We besloten een bustrip te nemen, waar we zowel naar het strand konden en op de terugweg naar een shoppingmall konden gaan. Perfecte combinatie dus voor de dames. De rit bracht ons langs de kustlijn en stopte in het pittoreske Manhattan beach ( een soort Wassenaar aan de zee ).Na een wandeling via het strand bezochten we de pier.  S' middags bracht de bus ons naar shoppingmall " el segundo" waar we ook vele meters hebben afgelegd. Op de terugreis was Judith in gesprek met een gepensioneerd stel uit Nieuw-Zeeland , die een reis maakte van 2 maanden. ( mooi vooruitzicht ) . Terug bij het hotel mochten de kinderen beslissen over het avondeten , ja dan weet je het wel ; de Burgerking !!!!

1. Cristina:
    7 juli 2014
    Genieten dus - heerlijk!
  2. Peter ten cate:
    7 juli 2014
    een hele prettige vakantie toegewenst,had jullie i.v.m met het wk eerder in brazilie verwacht,hoop jullie weer eens te zien in tenerife veel liefs en gr aan de kinderen van jullie hermano peter uit tenerife