Aankomst LA

5 juli 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Wat was het druk op Schiphol !! Maar gelukkig ging het allemaal snel, koffers afgeven, een ontbijt genuttigd en door naar de gate E22. Daar stond de grote Boeing 747-400 klaar !  Na een uur vertraging gingen we in de stromende regen weg!
De reis ging goed en best wel snel. Alex en Daphne hebben heerlijk geslapen. Ik ( Judith ) heb ondertussen veel films gezien ( oa. Soof, haha eindelijk gezien Inge en Laura !)
Aankomst op Los Angeles, we hadden snel de koffers, door naar het hotel !
We kwamen aan in het hotel, precies op het moment dat de spelers op het veld stonden. In de hotel lobby gekeken, waar aan de ene kant de supporters van Costa Rica zaten en wij aan de andere kant van de bar ! Na afloop wat gegeten en omgekleed in de hotelkamer op naar het zwembad !!! Dat viel tegen, maar goed ondertussen was het hier 16.30 uur ( Nederlandse tijd  13.30 uur ) en waren we toch wel moe !! Denk dat we rond 18 uur in slaap zijn gevallen ( na ongeveer  22 uur wakker zijn )
Was een onrustig nachtje, veel wakker, maar gelukkig was het ontbijt vroeg.

1. Judith:
    6 juli 2014
    De laatste foto's zijn van Daphne
  2. Willem Rauwerdink:
    6 juli 2014
    Regen, heel veel regen hier!!ga daar maar genieten van het mooie weer. Genoten vd wedstrijd bij de buren. Nu woensdag weer. Spannend
  3. Pauline:
    7 juli 2014