Shania Twain in Colliseum ( Ceaser 's Palace )

15 juli 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Dinsdag maakten we eerst een rondje over the strip en gingen daarna naar Cora's laundry om ons wasgoed op te halen. Alles was keurig ingepakt en er ontbrak ook niets. De namiddag brachten we door bij het zwembad en om half 7 ons klaargemaakt voor het volgende avontuur. We hadden in Nederland kaartjes geboekt voor een concert van Shania Twain, die optrad in het Colliseum van hotel Ceasar's Palace. We gingen erheen met de taxi. De vrouw die de taxi bestuurde had geen idee waar Amsterdam was dus dat leverde weer mooie conversaties op. Ze had nog nooit een stap buiten Las Vegas gedaan, maar studeerde Spaans, Grieks en Japans voor de lol. Aangekomen bij Ceasar's begon net de show bij de fontein , dus het was al aardig druk. De eerste controle bij het Colliseum waren we voorbij en toen we op onze plaats gingen zitten bleken er andere mensen te zitten. De manager werd erbij gehaald en toen op de gang stonden te wachten kwam er een man met zijn zoon voorbij,die ons vriendelijk gedag zei, maar omdat we druk in overleg waren , toch maar doorliepen ( later bleken dit de man en zoon van Shania te zijn, die geloof het of niet mensen uitzochten die op het podium tijdens een medley naast Shania bij het kampvuur mochten zitten ) . Uiteindelijk bleken de kaarten dubbel te zijn afgedrukt en werden we een rij ervoor neergezet. Naast ons zaten 2 Canadese fans, die echt helemaal gek werden bij elk nummer, wat op zich niet zo gek was, want de show was werkelijk fantastisch. Shania Twain had 10 jaar niet meer op het podium opgetreden , maar maakte er zeer indrukwekkende show van. Na afscheid te hebben genomen van onze Canadese meiden gingen we terug naar het hotel, waar we nog heerlijk hebben gegeten.
Het was echt weer een top avond